maandag 29 september 2008

Iki stel mij voor: Jay.


Ik stel me voor

Ik ben Jay. ik ben 10 jaar. mijn hobby’s zijn zwemmen en tennis. Mijn vrienden zijn: Reginold en Lava. Mijn lievelingskleur is groen . Ik heb 2 broers:Lars en Rooni. Lars is 11 jaar en Rooni is 14 jaar. Lars zijn hobby’s zijn: voetbal en volleybal. Zijn lievelingskleur is rood. Rooni’s lievelingskleur is blauw. Mijn vader heet Barry. Hij is 39 jaar en mijn moeder is 34. ze heet Anna. Zij werkt bij Sindyon. Haar lievelingskleur is rood. Mijn vader zijn lievelingskleur is geel. Ik zit op de school Pius10, Lars ook. Rooni zit op het Johan de Wit. Ik kom om 12 uur uit school, dan is het pauze. Echt om kwart over 3. Ik vind het op school best wel leuk. Wij doen spelling, rekenen, taal en soms nieuwsbegrip. We hebben een elektrisch schoolbord. In het begin hadden we een oud schoolbord.

Groetjes Jay

Geen opmerkingen: