maandag 29 september 2008

Ik stel mij voor: Duygu.


Ik stel me voor
Ik ben Duygu. Ik ben 10 jaar ik zit in groep 7. Ik ben jarig op 24 januari 1998.
Ik heb twee zusjes. Gul en Zerda heten ze. Gul is 7jaar en zit in groep 4 en Zerda is 1jaar.
Gul is geboren op 1april 2001 en Zerda op 1juni 2007. Mijn vader werkt en mijn moeder niet. Mijn vader doet pinautomaten. Ik woon in Dordrecht in de Willem Marisstraat 12. De postcode is 3314 VW. Mijn hobby”s zijn computeren, lezen, buitenspelen en tekenen.
Toen de school begonnen was gingen we na 3 weken naar de Efteling. daar was het heel leuk. Ik vind het op school heel erg leuk . We krijgen huiswerk om te leren . En dat is heel makkelijk om te leren .De juffrouw is niet streng. Cansel, Lava, Seyma, Pooja, Tishanty, Rishantely, Vinakim, zijn mijn vriendinnen en ook mijn klas genoten.

Groetjes Duygu.

Geen opmerkingen: