donderdag 25 september 2008

Ik stel mij voor: Tishanty


Ik stel me voor
Ik heet Tishanty Rguibi en ik ben 11 jaar oud. Ik zit op de Pius10 school in groep 7. Mijn juf heet Constance.
En mijn hobby’s zijn dansen, zingen, buiten spelen en missverkiezingen doen.
Mijn moeder heet Mila en mijn vader heet Ruben.
Ik heb een zus van 28 en een zus van 19 en een broer van mijn moeders kant.
En 7 broers van mijn vaders kant en een zusje van mijn vaders kant en een broertje.Ik ben geboren op 29-07-1997
En mijn vriendinnen heten Rishantely, Sabrina, Vinakim, Pooja, Lava, Juwena, Shanice Ichella.
En mijn school heet Pius10 en de adres is Brouwersdijk 111 en directeur heet meester Pieter.
En mijn klas is heel gezellig en de juf ook en ik vind het leuk dat we allemaal zelf mochten kiezen waar we gingen zitten.

Groetjes Tishanty.

Geen opmerkingen: