donderdag 25 september 2008

Ik stel mij voor: Tugrab


Ik stel me voor


Ik ben Tugrab en ik ben 10 jaar en ik ben in Nederland geboren op 4 januari 1998 geboren en ik zit op school op Pius 10 .Ik heb een broertje en een zus. Mijn broertje zit in groep 2 en mijn zus in klas 3 op Mavo Stek bij het Wellantcollege. Mijn juffrouw heetConstance.En haar hobby”s zijn lezen en de rest weet ik niet. Mijn hobby”s zijn voetballen en volleybal. Ik voetbal bij sc omc en ik zit niet op volleybal, maar ik vind het toch nog leuk want
ik doe dat met mijn zus en mijn zus vind dat ook leuk. Ik woon in
Dordrecht in Oud Krispijn, adres is Ten Katestraat 3 en ik gaaltijd met mijn fiets naar school of naar voetbal. Sinds groep 5ga ik met de fiets naar school . Soms als mijn ketting los is ga ik
lopend. Ik ga elke zomervakantie naar Turkije of ik blijf gewoon in Nederland. We krijgen ook van de juffrouw huiswerk of proefwerken.

Groetjes Tugrab.

Geen opmerkingen: