maandag 29 september 2008

Ik stel mij voor: Lava.


Hoi ik ben Lava mijn achternaam is Ali ik ben 10 jaar ik ben geboren op 7 juli 1998 ik ben thuis de jongste ik heb een broer van 22 en een zus van bijna 19 mijn vader is 50 en mijn moeder 48. Mijn hobby is zwemmen. Ik ga ook opzwemmen en skeeleren is ook wel leuk
En af en toe vind ik lezen ook wel leuk
Ik vind dat ik goed kan tekenen maar soms ook niet. Buiten spelen vind ik ook leuk
Katten ,dolfijnen ,pandas en ijsberen, vind ik ook wel leuk maar mijn lievelingsdier is katten
Ik vind mint groen een hele mooie kleur
Wiskunde vind ik een heel leuk vak. Ik knutsel heel graag. Mijn moeder heeft baby opvang als werk. Ik vind dat zelf heel leuk. Mijn vader is timmerman. Hij maakt vaak dingen voor mij. En dat is mijn normaal leventje.

Groetjes lava -x-x-x-x-x-x-

Geen opmerkingen: