donderdag 25 september 2008

Ik stel mij voor: Rishantely


Ik stel me voor.


Hallo ik ben Rishantely Godfried en ik ben 10 jaar .
Ik heb twee zussen Rigelique van 14 jaar en Riangela van 15jaar en ik ook nog een broertje van 3 maanden die heet Riandro. Mijn moeder heet Angelique en mijn vader heet Rini.
Ik ben geboren in Curacao. En ik zit op de Pius 10. in groep 7 en daar is het heel leuk , mijn juf heet Constance . mijn vriendinnen heten: Vinakim,Tishanty,Sabrina,lava,Pooja.
Ik zit aan tafel met tishanty,Seyma,Furkan,Reginold.
Mijn hobby”s zijn dansen ,fietsen,lezen,buiten spelen,winkelen.
Mijn lievelingsvakken zijn: schrijven,spelling, topo .
Ik ben goed in topo. Ik heb al 2 tienen gehaald er voor. Mijn lievelingssprookje is Hans en Grietje en mijn lievelingsboek is: Hoe overleef ik ……. boeken.
Groetjes van Rishantely

Geen opmerkingen: