donderdag 25 september 2008

Ik stel mij voor: Akin.


Ik ben Akin. Ik ben 10 jaar en ik zit in groep 7. Ik vind het leuk hier. Ik heb veel geleerd. Het is leuk als je hier komt, echt waar. Ik heb hier leuke dingen gedaan. We kijken bijna altijd tv. Ik werk zelf in een spellinggroep. Dat is leuk. Je moet het maken met een andere juffrouw. We zij ook op schoolreis geweest. Het was leuk in de bus. Toen we er heen gingen, gingen we een beetje zingen in de bus. Ik ben thuis aardig, buiten aardig en op school ook aardig maar bij iemand anders ben ik boos omdat ze soms jou niet laten spelen bij hun computer, maar soms wel. Ik word van zelf groot en slim. Ik heb vrienden, die leuke dingen doen en slechte dingen doen. Dan ga ik weg en ga ik naar huis om te eten of slapen. Ik ben ook soms moe door het leren van het huiswerk of taal en rekenen. Het is leuk inde klas als je werkt en het is gezellig en er is geen lawaai.

Groetjes Akin.

Geen opmerkingen: