maandag 6 juli 2009

Tussen Kunst en Krispijn






Vrijdag 3juli gingen we tussen kunst en krispijn vieren. S’morgens gingen we alles voorbereiden,
En s’middags gingen we feesten. We hadden groepjes gemaakt, ik zat bij Pooja, Met de kinderen: Bryanna,Meroseni,Roisjen.
Eerst gingen rondlopen en daarna naar een tijdje moest Pooja en ik gaan lezen daar tussen was Capoeira aan het spelen alleen ik moest lezen dus daar kom ik niet aan meedoen. Daarna moest Tishanty, Sabrina , Samia en ik dansen. En op het laatst moesten we nog een keer capoeira doen maar toen deed ik wel mee. Toen om 15:10 gingen we naar Oranjeplein.
Daar was ook allerlei te doen zoals: kettingen maken en kloppen schilderen en soms kon je meedoen ,met een workshoppen.je kon gratis drinken halen. En daar moesten de dansgroep van Mila nog een keer dansen en we moesten Capoeira doen.
Ik vond het een leuke middag.
Groetjes Rishantely

Geen opmerkingen: