donderdag 9 juli 2009

Mijn ervaring in groep 7

Toen ik groep 7 kwam mochten we zelf weten waar we mochten zitten . In dat groepje waar ik zat zaten allen jonge . Op het begin van het jaar dacht ik alleen wat zal er komen is het moeilijk of makkelijk en of ik dat goed deed . De eerste toets dat we kregen was een dictee ik had daar een 10 voor. De lessen dat we groep 6 niet hadden waren Engels,petje af voor puk en kies maar. We hadden ook PowerPoint gemaakt voor de eerste PowerPoint had ik het over slangen ik kreeg er een 8 en een half. Daarna moest je met ze tweeën. Ik moest met Mustafa over een land van Europa een PowerPoint maken wij hadden Portugal en Spanje we kregen er een 7 voor. Op woensdag was juf Annemarie en de rest van de week was juf Constance er en soms was juf Aranka er ook. Het aller leukst in groep 7 was toen we naar de Efteling gingen.
We zijn nu een grote groep . Het was erg leuk in groep 7en soms ook moeilijk

Groetjes Reginold

Geen opmerkingen: