dinsdag 7 juli 2009

mijn aanvaringen in groep 7

Toen ik eerst bij groep 7 kwam was ik een beetje zenuwachtig en ook wel bang. Ik dacht ook dat we wel veel werk deden maar dat viel me tegen het ging echt snel door. We hadden ook wel leuke tijden gehad we gingen bijvoorbeeld naar sport plekken we gingen dus met zen allen sporten en ook volleybalen dus volleybal toernooi. We hadden ook wel leuke tijden gehad met de kleuters. Ik deed eerst wel me best maar niet zo en toen ging het ook wel beter. Maar juffrouw Constance is ook wel lief ze moet ook wel soms boos zijn. Ik dacht ook wel dat we heel erg te veel huiswerk enz. kregen maar we kregen niet heel erg veel. We hebben ook goed met elkaar wel goed omgegaan en we hebben ook groepjes gemaakt met elkaar we hebben ook met elkaar veel vrienden gemaakt. We vonden de stage juffrouw ook lief juffrouw Aranka. We hadden ook inval juffrouw”s gekregen die waren ook heel erg lief. Elke woensdag kwam juffrouw Annemarie we hadden ook leuk met haar. Het ging echt heel erg snel en nu ga ik al naar groep 8. Ik vond het heel erg leuk en ik heb veel goeie dingen meegemaakt en juf Constance was ook lief we hebben ook veel met elkaar omgegaan en vrienden gemaakt. Ik hoop dat het in groep 8 ook zo leuk word en nu ben ik ook wel benieuwd wat daar gaat gebeuren.

Groetjes Duygu

Geen opmerkingen: