donderdag 9 juli 2009

mijn ervaring in groep 7.

Mijn ervaring in groep 7.

Toen ik de eerste dag binnenkwam in groep 7 was ik bang voor de vakken de juf en ik dacht dat het heel erg moeilijk zou zijn.
Maar het viel wel mee het was niet heel moeilijk en niet heel makkelijk.
Ik heb heel erg veel geleerd en het meeste dat ik dit jaar geleerd heb is om samen een grote groep te vormen. Ook om ruzies op te lossen door eerst erover te praten in plaats van gelijk naar de juf of meester gaan.
We deden veel leuke dingen zoals met de jufs verjaardag , daar gingen we allemaal leuke spellen enz. doen.
Na dat de juf haar verjaardag had gevierd was ze er soms niet.
Doordat bijv. haar kinderen gingen trouwen.
Ik vind dat we wel meer een groep zijn geworden dan we eerst waren.
We hadden best veel uitstapjes zoals : naar het park gaan om opdrachten te doen en ook naar Dordwijk. We hadden bijna elke maand uitstapjes en wel minstens 2 per maand.
Als we dan naar de uitstapjes toe gingen was het altijd heel gezellig .
Ik heb heel veel geleerd.
Ik vind het heel jammer dat ik een dag eerder weg moet en dat ik niet tot de laatste dag kan blijven.

Liefs Pooja

Geen opmerkingen: