maandag 6 juli 2009

3-7-’09 vrijdag Tussen kunst en Krispijn.




Het begon allemaal met carnaval. We maakten allerlei dingen voor kunst en krispijn zoals:
Maskers, lianen, apen,krokodillen en nog veel meer. Met al die dingen wat we gedaan hebben, hebben we een stuk plek gekregen ( bij de kleuter groep 1 en 2) daar hebben we al die dingen opgehangen. Wij hebben het samen met groep 2 gedaan. Heel de school had iets gedaan op vrijdag 3-7-’09 gingen we een soort feestje houden voor de hele school. Elke plekje over de hele school was versierd door de kinderen. Iedereen ging kijken van kwart over 1 tot kwart over 3 naar de versiering wat de kinderen hebben gemaakt hebben van de andere klassen.
Het programma ging verder op het Oranjeplein. Je moest de kleuters waarmee je op je school hebt gewerkt daar heen. Ik mocht niet gaan want me moeder moest werken toen ging ik het kind wat ik bij me had brengen naar de juffrouw en toen ging ik naar huis.

XxX.. Seyma

Geen opmerkingen: