dinsdag 3 februari 2009

Nationale voorlees en gedichtendagen.

's Morgen kwam ik op school. Toen ging juffrouw Annemarie voorlezen. Ze had een verhaal uit het: Heel lang geleden. Ze had een verhaal over Curaçao en over Turkije. Dat was interessant omdat ik niks van Turkije wist. Van Curaçao weet ik wel veel want ik ben zelf ook een antilliaan. De volgende dag kwam Juffrouw Rianne naar onze klas. Ze had een verhaal over koning Arthur. Ik vond het heel interessant omdat ik er wel eerder van gehoord had maar ik wist niet dat het echt zo gebeurt was. Donderdag kwam meester Jacques naar onze klas. Hij had een verhaal over een man die eerst in het leger zat. En hij werd verliefd op een meisje. Het grappige van het verhaal was dat de man een wolf binnenste buiten kom keren. Ik kom de gedichtendagen niet meemaken omdat ik ziek was. Ik wilde het wel meemaken omdat ik wel van rijmen en gedichten maken hou.

Groetjes Hairich.

Geen opmerkingen: