maandag 9 februari 2009

Jetix Mega Talent










Zaterdag 7-2-09 deden mijn zusje, Vinamy, Pooja, en ik, mee aan de voorrondes (Screentest) van Jetix Mega Talent. Mijn vader bracht ons naar Hilversum. Het was ongeveer 1 en een half uur rijden. Het gebouw van Jetix Mega Talent was wel een beetje moeilijk te vinden. Het leek gewoon op een huis. Toen we binnen waren, moest ik wel heel lang wachten. Toen was ik aan de beurt. Er kwam een meneer ongeveer 6 kinderen halen. Toen deden ze de deur open en je moest naar beneden lopen. Je kreeg een klein microfoontje die ze vast maakten aan je broekzak. En het kleine microfoontje maakten ze vast aan je kraag.
Er was een kruis op de grond, waar je op moest staan. Je moest je eerst voorstellen in de camera. En daarna mocht je je optreden laten zien als je er klaar voor was. Toen mocht je weer naar boven. Ik zag die dag ook de presentator en de presentatrice. Zij waren ook acteur en actrice. De presentator wsa Koert-Jan De Bruijn uit Goede Tijden Slechte Tijden. En de presentatrice was Gaby Blaaser uit SpangaS. Ik kreeg handtekeningen van hun. En ik mocht met ze, samen met mijn zusje, op de foto. De foto's zie je hier boven.


De uitslag volgt nog.......

Groetjes van Vinakim.

Geen opmerkingen: