maandag 9 februari 2009

JETIX MEGA TALENT

Ik doe mee aan jetix mega talent.
Ik kwam in de kerst vakantie er achter dat er een nieuw programma aan kwam.
Ik mocht mee doen van mijn ouders ik vertelde mijn vriendin Vinakim erover en toen mocht zij ook meedoen.
Ze had zich ingeschreven en toen had ik dat ook gedaan.
Zaterdag 7 februari vond de voorronde plaats ik moest kwart voor elf daar zijn in Hilversum dat is ongeveer 1-2 uur rijden.
Het was tegen over het station.
Het gebouw heet Mas Media ik kon het moeilijk vinden want het is best een klein gebouw en het leek net een gewoon huis.
Toen ik daar kwam kreeg ik een sticker met mijn naam en mijn nummer.
Ik moest daar naar een kelder met 9 andere meisjes die gingen dansen.
Toen ik daar stond stond ik helemaal te trillen en beven.
Ik kreeg daar een microfoon die heel klein was.
Toen dacht ik : o nee ik moet nu echt vluchten.
Ik zag Koert-Jan van goede tijden slechte tijden.
Ik krijg over anderhalve week te horen of ik door ben naar de echte audities.



*Liefs XXXXX Pooja*

1 opmerking:

bellomarscha zei

heej, ik ben marscha
ik heb ook meegedaan aan jetix mega talent.
het was kei leuk.
ik heb alleen een vraagje: wordt je ook opgebeld als je niet door bent?