maandag 5 januari 2009

Kerstvakantie en oud en nieuw


In de kerstvakantie was ik thuis. We gingen naar families. Seyma,Cansel en Lava gingen mij ophalen. We gingen fietsen. En verder was ik thuis en met me vader ging ik ook naar de stad. Daar gingen we kleren kopen. En toen gingen we naar mijn oom daar gingen we oud en nieuw vieren en daar kwamen ook mijn tante's. En daar gingen we eten en ook spelletjes spelen. En om 12 's nachts gingen we vuurwerk afsteken. Ik stook alle vuurwerken zelf. En op 5 januari gingen we weer naar school en toen gingen we iedereen een handje geven en gelukkig nieuwjaar wensen. Cansel en Tugrab waren ook jarig. En toen gingen we naar de speelzaal daar gingen we champagne drinken en gingen we ook alle juffen en meesters handjes geven. En toen gingen we Cansel haar verjaardag vieren. Ze deelde snoep en chips. Ik en lava gingen met haar mee de klassen rond. En vanmiddag gingen we naar de ijsbaan. Daar gingen we schaatsen en Hairich was op zijn kin gevallen. En toen hadden we het koud en toen ging meester Wim warme chocomelk halen en dat gingen we drinken.
Groetjes Duygu.

Geen opmerkingen: