maandag 5 januari 2009


In het begin van de vakantie, ging ik naar een circus
Daar ben ik op een olifant geweest, ik heb daar een foto van.
Toen ik naar huis ging, kreeg ik erg pijn in mijn voeten.
De dag daarnaar werd ik opgehaald door Seyma en wij gingen met de fiets naar buiten. We wouden nog iemand ophalen dus gingen we Vinakin ophalen. Zij kom niet komen want ze moest naar Rotterdam. Daarna gingen we Pooja ophalen. zij mocht niet waar wij heen gingen.
Daarna gingen we cansel ophalen, zij kon wel komen.
Maar zij wou nog iemand ophalen dus gingen we Duygu ophalen.
Daarna gingen we fietsen.
Toen ik naar huis ging, ging ik eten met mijn vader naar het park.
De dag daarna ging ik op bezoek bij mijn oom.
De dag daarna,ging ik met mijn moeder mee naar werk.
Dat was erg leuk ik ging met de baby's spelen.
En daarna ging ik met mijn zus naar de bioscoop. ik ben ook naar een schaatsplek geweest.
Toen ik naar school ging,gingen we met zen alle proosten en een andere een gelukkig Nieuwjaar vieren .We kregen ook een opdracht we moesten boeken halen in de bieb.
En daarmee over iets te komen weten.
En daar moeten we daar een PowerPoint mee maken.
We gingen ook schaatsen maar daar was ik wel eerder geweest.



Groetjes lava

Geen opmerkingen: