maandag 5 januari 2009

Kerstvakantie en 5 januari naar school

In de kerstvakantie ging ik naar de schaatsbaan. En ik was zes keer gevallen. En toen ging ik weer naar ons huis. En ik was ook naar me oom gegaan. In Rotterdam. En ik ging ook vuurwerk afsteken. Mijn buren hadden alleen maar sierpijlen. En ik ging ook bij me neef logeren in Noord-Brabant. En toen gingen we na een enge film kijken om 10 uur 's nachts. En naar een grappige film. En mijn vader was op 1 januari jarig. En toen moesten we 5 januari weer naar school. We begonnen met een nieuwjaars borrel met een champagne. Cansel en Tugrab waren ook jarig. En gingen we haar verjaardag vieren. Duygu en Lava gingen met Cansel meelopen.
En we gingen ook schaatsen om 14:00 tot 14:30. En Hairich was gevallen. Cansel en Tugrab waren ook jarig. En gingen we haar verjaardag vieren. Meester Wim en Tugrab gingen warme chocolade melk halen. En toen was ik weer warm. En toen gingen we weer naar huis.

Geen opmerkingen: