donderdag 22 januari 2009

Gehandicapten op school








Maandag middag 19 januari 2009,kwamen gehandicapten op school. ze kwamen ons soort van les geven.Er waren vier dames met iets,ik zal vertellen wie ze waren.Er was een vrouw en die hete Anja .Volgens mij zat zij vroeger op de pius10.Ze was bij het zebrapad.Er kwam een auto hard aan, dus zij werd aangereden door die auto.Er waren nog twee vrouwen en die heten Karin en Adrie,maar van die twee vrouwen ben ik vergeten wat er met ze waren gebeurd maar, Adrie is wel blind.En er was nog een vrouw en die hete Marlies .Van haar weet ik wel nog wat met haar is gebeurd : Toen ze nog een baby was,was ze nog in het ziekenhuis, er was zo'n kruik in het bedje om de baby mee warm te maken , maar die kruik lekte dus zei de moeder tegen die zuster dat dat ding lekt,Dus ging die zuster iets van plastic halen om het tegen te houden , maar dat werkte niet en dat ding begon te smelten,en Marlies werd verbrand aan haar been met heet kokend water. Toen was er Wendy Zij leidde de mensen daar en ze werkt volgens mij bij een centrum van gehandicapten.Zij is ook het kind van Marlies.We gingen ganzenborden met opdrachtjes dat was wel leuk en je moest dat met tweetallen doen . Ik was met Ibrahim. Op het laatst kregen we een pen en mochten we vragen stellen.
Ik vond het een leuke middag.


Groetjes Rishantely

Geen opmerkingen: