woensdag 13 mei 2009

Het verkeersexamen

We hadden twee verkeersexamens. De eerste was het theoretische verkeersexamen,en de andere het praktische verkeersexamen.
Het theoretische verkeersexamen was op 16 april. We kregen een schriftje, en daarin zat de vragen. Gelukkig was ik geslaagd met 18 punten. Maximaal kon je 20 punten hebben. Een iemand (Lava) had ook 18 punten. Maar 4 kregen een herkansing, en die zijn toen wel geslaagt.
Het praktisch verkeersexamen was op 13 mei. We moesten onze fietsen meenemen. Toen iedereen er was, gingen we weg. We kregen allemaal een nummer. Ik was nummer 10. We waren verdeeld in 2 groepen (we gingen een voor een). Ik zat in het tweede groepje. In de eerste groep zaten 9 kinderen. En in de tweede 6. Toen ik ging fietsen kwam ik heel wat borden tegen. Vlakbij juf Annemarie dacht ik dat ik verdwaald was, want het was een lange weg. Maar gelukkig moest ik rechtdoor blijven rijden, want daar op het eind stond juf Annemarie. Zij wees me de weg. En bij juf Emilia ging ik bijna de verkeerde straat in. En bij juf Aranka wist ik niet meer waar ik moest zijn. Maar gelukkig kwam ik goed terecht. En de andere kwamen ook goed terecht. Op het laatst kregen we een pakje drinken. Maar daar waren ook kinderen waar ik niet zo goed mee op kon schieten.

Groetjes Jay

Geen opmerkingen: