woensdag 13 mei 2009

Het Verkeersexamen 2009

We hadden eerst het theoretische verkeersexamen op 16 april, en daarna het praktische. Bij het theoretische gedeelte was ik in een keer geslaagd, dus moest ik geen herkansing maken. Er waren 20 vragen, bij het theoretische examen. Je moest er 13 goed hebben. Ik had er 17 goed.
Vandaag hadden we het praktische verkeersexamen.
We reden eerst met zijn allen naar de plek waar we moesten beginnen. En toen kregen we een nummer. Nummer 1 moest beginnen.
En toen was ik aan de beurt. Soms waren er geen pijlen. Dus ik dacht dat ik verdwaald was. Er waren 2 wegen, maar eentje liep dood, dus ik nam de andere weg maar.
En toen kwam je bij een tunnel daarnaast lag een begraafplaats.
Ik stak me hand altijd wel uit, maar ik stak mijn hand bijna altijd te vroeg uit.
Je moest ook bij het station rijden en in het park. Je kwam ook bij rotondes.
En toen het examen klaar was, fietsten we weer terug naar school.

Groetjes Vinakim.

Geen opmerkingen: