woensdag 13 mei 2009

Het verkeersexamen

We hadden twee verkeersexamen. We deden eerst het theoritsche verkeersexamen en dan het praktische verkeersexamen. Ik ben geslaagd met 17 punten voor het theoritische verkeersexamen. Vier kinderen waren niet geslaagd. Maar ze kregen een herkansing toen waren ze geslaagd. Op woensdag 13 mei 2009 hadden we het praktische verkeersexamen gedaan. We krijgen van de week de uitslag. Bij de praktische verkeersexamen was ik drie keer verdwaald. Bij juffrouw Aranka bij de tunnel en bij juffrouw Emilia. En toen waren rishantely en Pooja achter me. Waar juffrouw Emilia stond moest ik weer over de rotonde heen en dan richting de Mariastraat. En iedereen had ook een nummer. Ik was nummer 6. En toen als je klaar was mocht je drinken halen. Toen wij klaar waren kwam Mondriaan. En toen gingen we weer naar school.



Groetjes Furkan

Geen opmerkingen: