donderdag 9 oktober 2008

Weizigt park

We gingen met de klas naar het Weizigtpark. De familie Roo woonde in het Weizigtpark. Ze hadden een villa en ze waren dol op paarden. Dus hebben ze een koetshuis laten bouwen. Met paarden. Het Weizigtpark bestaat al sinds 1948. Op het bord staat 1948-1998 maar het is nu al 2008 en nu bestaat het al 60 jaar. We hebben zo veel dingen gezien dat we niet wisten dat ze daar stonden. Zoals de brug van Albert Schweitzer. Daarop staat: Heb eerbied voor alles wat leeft. Ik wist ook niet dat ze van taxussen medicijnen kunnen maken tegen kanker. We hebben ook mooie bloemen en kleuren gezien. En geënte bomen. Ik wist niet dat het meertje op een gloeilamp leek. Ook hebben we een pomp gezien waar ze vroeger water uit dronken.
Ik zat in het groepje bij juf Constance. Met Tugrab en Reginold en nog meer kinderen. Ik vond het leuk omdat ik veel dingen gezien heb die ik niet wist. En dat was onze dag in het Weizigt park.

Groetjes, Hairich

Geen opmerkingen: