donderdag 30 oktober 2008

De kinderboeken week


Ik vond de kinderboeken week leuk, want we haden de juffrouw geinterviewd en dat was leuk.We waren zenuwachtig, want we wisten niet wie ging winnen. Want we hadden een woorleeswestrijd gedaan. Vinakim had gewonnen met de wetstrijd en Pooja ging steeds de groepen aan kondigen. Ik vond het gedicht van groep acht leuk, maar ik vond het gedicht van onze klas het allerleukst. Maar van de andere groepen waren ook leuk. Ik en Ibrahim hadden de juf en de klas geinterviewd. Ik vond het gedicht leuk. Dit is een stukje van het gedicht: In de wijk zoeken wij de dichter, in de wijk rijmen wij zon en wolken aan elkaar, in de wijk schilderen wij met onze pen alles geel. Er is nog meer, maar al je het wilt lezen, dan moet je bij ons in de klas komen. We moesten boeken lezen elke avond voor we naar bed gaan en dat moeten we blijven doen.


groetjes Sabrina

Geen opmerkingen: