donderdag 30 oktober 2008

De kinderboekenweek


De kinderboekenweek was heel leuk.We moesten met tweetallen een gedicht maken. Ik was met Akin,maar ik had allen een gedicht gemaakt met bepaalde woordjes. Gelukkig vond de juf het leuk. We hadden elk een groep.Ik had groep 4. Maar toen we het gedicht moesten opzeggen voor de hele school ,was het laaste stukje een beetje mislukt.We hebben met onze klas een voorleeswestrijd gehouden.En de Winnaar was:Vinakim! Ik had net een puntje lager dan haar, dus ik stond op de tweede plaats en op de derde plaats stond Furkan, en op de vierde Tishanty.En we hadden de boeken Vlammen van Hans Hagen en Op weg naar huis van Jan Michael.En we hadden een groepsgedicht dat we bij de afsluiting van de kinderboekenweek hadden voorgedragen. Dat gedicht was heel leuk. Dat hebben Pooja en Meester Wim met ons bedacht.En ik vond de afsluiting net zo leuk als de opening. En ik hoop dat het volgend jaar ook zo leuk wordt.

Groetjes Rishantely.

Geen opmerkingen: