donderdag 25 juni 2009

Dordwijk






Dordwijk
We gingen naar dordwijk. Mijn vader bracht mij daar heen. Ik was met ,Mustafa,Risantely en Poeja. omdat mijn vader niet kon blijven gingen we met meester Wim mee. als eerste zagen we een stambeeld van Hercules. Daarna gingen we naar de treurboom. Vervolgens naar een boom die heel zacht was. Daarna gingen we naar de herten. Ondertussen zagen we een mol die dood was maar hij/zij was heel lief. Meester Wim zij dat de herten ons horden lopen en als er niemand was of stil zat kwamen ze. O, ja we gingen ook naar de binnentuinwaar we de Oost-Indische bes aten ik vond het wel lekker. en we ruikden bloemen en moesten weten welke plant dat was en toen zagen we juffrouw Constance ook met haar groepje. En op het laatst gingen we naar de toren. De meester zij dat er oorlog was en alleen nog de toren overbleef .en dat konengin Juliana en Beatrix ook op die toren waren.
Groeten Ibrahim

Geen opmerkingen: