donderdag 25 juni 2009

Dordt Wijk

‘s Middags kwam ik op school. 1Uur gingen we naar Dordt Wijk toe, ik ging bij juf Constance in de auto. Toen we daar aan kwamen,kwam er een man naar ons toe. Die vertelde wat we allemaal gingen doen vandaag. Ik ging met juf Constance, Jay, Pooja, Cansel en de rest weet ik niet meer, gingen we naar een toren die heel hoog was. We moesten het doen zoals de mensen het vroeger deden, eerst de jongen en daarna de meisjes, en als je naar benden ging gingen eerst de meisjes en daarna de jongens, omdat de vrouwen vroeger alleen maar lange jurken droegen. Je mocht dus niet naar de benen kijken van de vrouw. Daarna gingen naar een tuin, waar ze heel veel groenten en fruit verbouwden. Toen gingen er verder lopen en zagen we herten. Lava had toen foto’s gemaakt. We liepen verder en zagen een boom die kanker had. En we liepen verder en we waren onderweg naar de Hercules. Toen gingen we eer weg, we gingen weer terug naar school…

Het was leuk om erheen te gaan, ik vond het heel erg leuk. Ik zou willen dat ik daar woonde…

Hairich Camelia

Geen opmerkingen: