vrijdag 20 maart 2009

Het volleybaltoernooi





Voor de volleybaltoernooi begon, gingen we eerst nog oefenen. We oefende zelfs voor dat we het wisten. We kregen een handleiding. Alleen ik las het niet, want mijn broer leerde mij bijna alles en we speelde vaak volleybal met gym. We kregen T-shirts. Ik moest met Vinakim mee(mijn moeder moest werken, en mijn vader kon mij niet brengen want hij had doorvoor een auto nodig om mij te brengen alleen die was er niet). Ik had alleen een appel en een pakje bij. We werden verdeeld in twee groepen. In mijn groep zat: Mustafa, Cansel, Ibrahim, Furkan, Sabrina, Duygu, Vinakim en ik. Toen we er waren kregen we de T-shirts. We moesten naar de kleedkamer om ons om te kleden. Toen we speelden was het opeens heel wat anders. Sommige dingen waren het zelfde, maar andere waren heel anders. De eerste wedstrijd die we speelden verloren we. Maar de tweede keer wonnen we. De derde wonnen we ook. Maar de vierde verloren we. Ik dacht dat als we drie keer zouden winnen, dat we dan door zouden gaan. Maar dat waren we niet. De andere groep hadden maar drie keer gespeeld. Een keer gewonnen en twee keer verloren. We waren allebei vierde geworden. Dat vond ik raar. We waren allebei niet door. Een scool had echt heel veel groepen. Wel negen groepen. Die waren wel door. Ik werd ook weer terug gebracht door Vinakim. Mijn moeder wilde mij ophalen, maar ik was al met Vinakim weg. In plaats van mij haalde ze Lava en Cansel op. Ik vond het heel leuk. Ik heb geleerd hoe je volleybal speelt.

Groetjes Jay

Geen opmerkingen: