zaterdag 20 december 2008

kerstviering op school







Het was 17 dec 2008.We gingen toen kerst vieren op school,maar wel s'avonds.Ik zal vertellen wat we allemaal deden: We moesten om 16:50 op school zijn. Daarna gingen paar kinderen en ik een verhaal lezen voor in de klas dat verhaal ging over dat Jezus werd geboren enzo.Daarna gingen we eten,we konden tussen allerlei dingen kiezen om te eten.Pooja's moeder had vegatarische loempia's gemaakt.Achterin de klas zaten 1 jongen en 1 meisje, die jongen heette Jesse maar die meisje weet ik niet meer hoe ze heet( Maaike ).Eerst dacht ik dat die kinderen van juf Constance waren maar ze waren van meester Wim.Daarna gingen Tishanty met Sabrina naar beneden om aan te kleden voor een voorstelling. Die hadden ze met de meidenclub van Mila Tishanty's moeder geoefend. En er waren nog twee andere meisjes van een andere school, die deden ook mee. Daarna gingen we naar de klas en daar gingen we opruimen en toen om 19:00 gingen we naar hius. Ik vond het een leuke avond.


Groetjes Rishantely.

Geen opmerkingen: